And so it begins… de eerste projecten

Eindelijk! Ik had een lading stofjes in huis gehaald, een paar naaiboeken gekregen en al doorbladerd, een enorme hoeveelheid aan paspel/biais/boordstof/knopen verzameld. Tijd voor de eerste projecten; vol enthousiasme, maar ook met een klein hartje als beginneling. Aangezien ik wel al een beetje overweg kon met mijn naaimachine, zocht ik naar projecten die niet TE simpel zijn, maar tegelijk ook een niet te grote uitdaging geven.

Dat beetje uitdaging was voor mij: werken met paspel en met een elastische stof (fleece en tricot).

dekenEn zo werd het eerste dekentje met paspel onder de naaimachine uitgehaald! Tutorial

 

 

 

imageNadien zijn er veel, maar dan ook echt veel cirkelsjaals gemaakt. Voor mezelf, familie, vrienden en collega’s. Misschien maak ik er nog wel wat voor wildvreemden! -> in maart/april is het weer Levensloop, een goed doel voor de strijd tegen kanker waar ik elk jaar mijn steentje aan bijdraag. Misschien dit jaar in de vorm van een sjaalverkoop? Tutorial

 

WolkenmobielHet laatste was een babyborrel-kadootje. Ik dacht, dat ziet er schattig en simpel uit. Maar schattig betekende in dit geval zeer klein en dus fijn prutswerk; er kroop wat meer tijd in dan gedacht. Maar bon, zolang het resultaat geslaagd is, is de moeite er graag bij genomen. Tutorial

Geef een reactie

